Friday, December 29, 2006

kritseldus nr. 28

mõtlen, et miks kardetakse last saada. et nt. siis pole enam oma elu. minu tibud on maal ja ma olen enda elus, kus vaatan tõtt poolelioleva filmiga ja premiere pro 2 programmiga, millest ma mõhkugi ei tea. v siis tean kõigest vähekest mõhku.

et jutu mõte. et asi ei ole lastes ega mehes ega pooleliolevas filmis. asi on mingis enda tundes v tundetuses. nii hea oleks vabandada kõike teise kaela lükates.
suurem on küsimus, miks on see tunne, mis tekitab tõmblemist ja rahulolematust. ja mis on tundelille juured ja kus. et teaks need ära kitkuda.
ja veel suurem on küsimus, kas tegelikult ka tahan seda teha. minna sisemisele aiamaale ja hakata seal sonkima.
kui paljud meist tegelikult on valmis muutusteks. oh, ülbus suure tähega. minaminamina - kas mina olen valmis. muutma iseend. ja veel suurem küsimus, kas tahan. ja veel suurem suurem küsimus, kuidas panna end tahtma. tahaksin osata tahta.

No comments: