Saturday, December 30, 2006

unenäu nr. 33

imelik on. olen terve elu pikkade juustega elanud.
nüüd elavad nad paberkotis, lalalaaa.
laulan neile laulu. uhuhuu. nutan samaaegselt.
nii palju mälestusi. infomüra helilainetusi. (zzzzzz) kaja. 35 värvisegu.
ei taha niisama ää visata v põletada, poleks nagu kasu v. püüan armastada seda juustehunnikut ja siis lauluga paa aaaaa tule eee otsa pista.
unedes näen juukseid ja nad räägivad mulle väest. on olnud igasugu unesid. praeguses eluunes on aga käte all imelik krigin.
ma tean, kallis tõnu, et sulle meeldivad, kui juuksed on pikad.
aga see on midagi, mida ma pidin tegema.
katsun pead. jõle imelik.
katsun peas küsimust.
mis see mina siis on. munkade laul saab veidi selgemaks.
mida ma õieti kartsin.
jah ma tean, mida kartsin.
aga pilk on selgem.
kuigi on hirm. siiski.
mäletan und, mida nägin 11 aastaselt. mul olid juuksed ja neid tiriti. pikad juuksed, mis tegid valu. sõjaväes pöetakse pead, et vaenlane ei saaks valu teha.
juuksereklaamid räägivad, et juus on naise kauneim ehe.
kas ehe on norgus pikk juus v kunstlikult ülesupitatud. vbolla on tiibeti nunnade peaehe ilusam ilusam. ja mis on see ilu ilu.
ei, ma tean küll, mis minu jaoks ilu on.
ja eks ta nii vast olegi. minu jaoks, sinu jaoks.
ma püüan armastada oma uusi juukseid, et nad oleksid terved ja tugevad.
aga praegu on nii. ja las olla nii, ma tean, et see kõik on vajalik.

6 comments:

tonujyr said...

kallis Kallis,

olen sõnatu. meeletu-keeletu.
vaikselt tulen tagasi teadvusele.
mul on pikemad juuksed, kui mu naisel! ma tänan sind siiski selle eest, et sa tegid seda minu äraolekul, see vaatepilt oleks olnud traumeeriv :P loodan, et kohtudes su ära tunnen. meisterda siis nimesilt valmis ;)

sinu Kallis,
kes
kohkunud-ehmunud,
samas kindel, et
inimene kohaneb kõigega,
või täpsemalt,
peaaegu kõigega

LeilaHella said...

armas Anna, juustes tavaliselt ongi vägi ja unenägudes nende nägemine tähendab head, aga pöetud pea või juustte lõikamine midagi paha.

siiski, mõnikord võib juuste lõikamine elule uue suuna anda või Sinu enda olemist muuta. tean seda hästi, sest minuga juhtus kunagi kaua aega tagasi nii. sain endale poisipea ja korraga tuli sellega palju hääd... see muutus oli vajalik.

Sul oli kindlasti hea põhjus lõikamiseks. ja pealegi, juuksed kasvavad tagasi ning on tervemad, tugevamad ja läikivamaad. neis on rohkem väge :)

ps olen omil juuksil kasvada lubanud. nüüd on juba üle õla ja Paul ei luba enam poisipääd lõigata. aga tead, üle aastate on väga põnev! ma oskan neid nüüd üleski panna ja puha :)

Unknown said...

vot sa mõistad seda juuste asja. aitüma :)
sinu pikki juukseid aga tahaks näha, kindlasti on nad ilusad.
teen neile pai.
pai.

Unknown said...

kallis tõnu: sa tunned mu ära. pane ainult silmad kinni ja kuula südant. armastan sind.

Eva Labotkin said...

tahan kaaaa.
lyhikesi juukseid ja väge ja sydant!!!
kus neid jagatakse?

Annakene-tibu...maitse yle ei vaielda aga mina arvan ikkagi sa oled väga ilus niimoodi. Tahan kaa.

Anna Hints said...

kõik see on ju olemas. enda sees. vaja üles otsida. mamma eile ütles nii. just nimelt - otsida. mitte lihtsalt leida.
heh:) mul on nii imelik kuulda, et ma olen ilus kellegi arvates. selline puna tuleb näkku..hihii.