Tuesday, February 20, 2007

nr. 71. nägu

ma söön end alkoholikompvekkidest purju.
just praegu.
nii palju on juhtunud. terapii ja mösjööd.
igatsen aega, kui saab ronida maanteele matkama katusele kisama puu otsa lumehange. viimast takistab ohatis. jumalate nuhtlus pattude eest. ma pole kaua suudelnud nii. et mõistus kaob ära.
kirjutasin eile mida anna armastab:

*lamada muru peal ja puhuda mulle
*teha kallitele pai ja öelda, et nad on kallid
*inspireeruda
*kuulata muusikat, mis viib rändama meele või toob just koju
*meeldida iseendale, mitte teistele
*kuulata metsa muinasjuttu
*lugeda ette ja lugeda mõtteid lugemata mõtteid
*unistada nii, et
*armastada nii, et
*jätta tuba vahel sassi
*plökerdada ja mökerdada
*uskuda südamehäält
*üürata, sosistada, vaikida, kurvastada, rõõmustada, vihastada, vaimustuda, armatseda
*lasta olla nagu nad on
*lasta olla nagu ma olen
*kirjutuda täheks ja hüpata katusele, kus olid need kuivkalad, venkude

No comments: