Monday, February 5, 2007

uni nr.61

kaotasin ära ühe oma läätse, maailm on 0,5 topeltoranž, 0,5 milky orange jelly, muidu võiks, aga valutama ajab, muidugi on hea vabandus inimestele mitte tere öelda - sattusite mu fookusest väljas silma vaatevälja, aga kui ma ütleks, et ma olen oma introvert-ekstravert loomuse vastuolude skaalal hetkel ekstravertsusesse kalduv introvert, või et üldine lobapidamatus teeb tummaks, siis missiis kas siis siiski või ei.

aga muidu kaege--->
http://www.photography.lt/index.php3?lang=en

3 comments:

Kadi van Padi said...

Meeldib. Mõned fotod, mida olen vaatama juhtunud ning tutvustus koaa. PR heas mõttes: leitud anneaeaea. Ae!

Meeldib öeldes mõtlen seda, et tavaliselt olen viimasel ajal eriti passim-istlik ja Muumaailma suhtes leige. Kuna aga minus kasvab reaalsusevajadus ja teatavasti on olemas määramatu portsjon sinuhuvi, uurisin. Passiivsus kadus, reaalsus vaatas sisse. Ütlen: huvi, ütlen: meeldib.

Kadi van Padi said...

Ahh! Ja ei maksa ju jätta lisamata - ei sobi, ei saa, ei taha. Mul on NIIIIIIIII hea meel. Oled vapper.

Anna Hints said...

heh:)